Search results

  1. A

    kadar gerçekleştirilebilir şimdi Kübra gerçek ilk olarak

    şimdi olarak elimizde tuttuğumuz şey gerçek olmuyor farkın var bir de bunları bilgi teknolojileri ve iletişim kurumu raporlarına göre ne kadar bina girişine kadar olan Siber ki oradan içecek telefon kablosuz bulaştırıyor bir de telefon saha dolabına kadar olan e kadar gelen ki belli oluyor değil...
  2. A

    iskeleye vuruyor vuruyor ya açık renklerden dolaştığı

    yerlerde var onlarda da Gölgeler var daha hepsini de detayları seçebiliyorsunuz ve yeni zorlanarak de ihtiyar iskelenin içindeki bir yana da mı da görüyorsunuz güneşin tam vurulduğu yerdeki duvara detaylıda görmeye de var ya oraya geçmiş oldu ben sizden bakıyorum çekerken Ben sizi de patlamış...
  3. A

    bunda mesela titreşim engelleme özelliği yok

    bıraktı olanı da var ama şunu söylemem lazım Bundaki tek koşu O sorun değil de böyle 50 megapiksel çekiyorsun ya kocaman bir nazar'ın sözlerinden bir fotoğraf var ya diyorsun hafif getirecekmiş o kadar büyük görmesem titrettin anlamıyorsun Biz zaten normal günlük hayatımızda cep telefonundan...
  4. A

    klasik kontrolü ne yapardım ama ben buldum

    acayip trafik olur Ne istersen banner 9 yaparsın onun yardımcı olsun diye düğünü taşsever arkasında ekranda bu İzo ayarı şurada gördüm Şuradaki renkten Sen ayarı bunları Otomatiğe getirerek Aslında diyafram odaya sen telefonu seçmiş oluyorsun Proto dikkat et çeker misin Her şeyi Otomatiğe...
  5. A

    bilgisayara bağlanır ona direkt kaydediniz tek

    böyle fazla çık öyle bir şey yoktur onların zaten istemezsin Çünkü zaten çok pahalı orası ama bütün hafta süre istiyorlar da da hemen onlar kullanılmış Çünkü çektiği fotoğraf Detay anlamında inanılmaz ve kaygı baskı yapılacak da var Dolayısıyla orada pahalı bir ekipman çözüm falan pek olmaz Ben...
  6. A

    Onu şöyle söyleyeyim ben bunun üst içindeki

    istedim sistemine kendim içine koydum öyle Yoksa içinde bir sürü şey çıkar içinden çıkıyor Daha doğrusu o yüzden ben işletim sistemini uluslarası ya güncelledim parmak izi okuyucu var mı telefon dışında 75 629 dolarla en pahalı modeli bu şimdi 600 dolar desem açarsam 3000 lira hiç yaşamadım...
  7. A

    Geliştirici Android telefon üretmişti kullanıcıların

    düşüncelerini duygularını alarak tepkilerini alarak bir telefon geliştirmişti daha sonra oldu 2 oldu 3 olur 5'e kadar geldik bu 5 haline geliyor Bu geleneksel pazarlama satış yöntemine sahip olmaması Türkiye için bayağı sorun gelecekmiş One Plus 5 985 boşlukları neyi var 835 1835 var 32 ile...
  8. A

    zaman düşmesi biraz zor bu konuda başarılı

    olduğunu söyleyebilirim Ama elimizde almaya kalktığımız zaman tasarımdan dolayı biraz Kaya biliyor alırken ona dikkat etmemiz gerekiyor Arkadaşlar ben kulaklıkları takma konusunda herhangi bir sıkıntı yok gayet iyi bir şekilde iki kulaklığı da kulağınıza Saka biliyorsunuz Ben Herhangi bir...
  9. A

    güzel donanımsal olarak işlemci ve ekran görüntüleyicisi

    çok oyunlar üst seviyede oynamanıza yeterli imkanı bulabiliyor şarj kapasitesi gayet güzel 4001 amperlik pil ile oldukça güzel bir sınav ödeneğiniz oluşuyor cihazın plastik olan çerçeve kapakları biraz Seni rahatsız edecek olabilir Ama tabi orta Sınıfta en uygun fiyatı tutturmak için bazı...
  10. A

    portre modu Pro mod kullanımı imkanımız var

    işte İso ayarları gibi çeşitli şeyleri değiştirebiliyoruz panoramik mod bulunmakta hemen sağ tarafta fotoğraf yolun yanında video moduna geçiyorsunuz ağır çekim modu hiper geçiş malı gibi montlar görünüyor Eski sistem Bence daha güzeldi hani buradan direkt videomu da geçiyorsunuz veya fotoğraf...
  11. A

    Çiftlik Hanım telefon çözümüdür ellerinden öperim

    olarak neyin var bir de daha önce piyasaya sürdükleri ve yapmış gibi telefonlar var bir sana özel olarak Ama ben neden işte kötü olarak başladı mı çok zor oluyor zaten şöyle bir tabloyla karşılaşmaya doğru gidiyoruz canım Bak işte bir tarafta Amerikalı Apple diğer tarafta Çinli Android gibi bir...
  12. A

    telefonum testlerin dışında Kendi şahsi

    telefon G27 çok başarılı oldu hatta herhalde Muhtemelen İyidir Mobile başarısını çocuk diyen telefon ama işte adamlar devamını Pekiyi getiremediler maalesef yani şey hatırlıyorum benim içimde şeydir Sen katılacak mısın bilmiyorum nerede başladı çöküş hangi telefondan benim için Eğer DG beştir...
  13. A

    Beraber konuşacağız Çünkü önemli markalarından

    bir tanesi idi Evet Önce sen Senden haberin değil Şöyle bir özetini alalım yeni olsa da dile getiriyordu erzin'in mobil pazarda askeri almayacağı farklı çözümler aradığı Çünkü uzun zamandır zarar eden bir Apartmanı bu ve bu ve bu URL değiştirip başka yerlere arttırılabilir durumlar olurdu bu...
  14. A

    Ne alacaksın o gereken haber sayısını sağlar

    1440 monitörler o zaman o zaman bir şey yeni alacaksan da evde varsa da hesabını şey tutacaksın eskiden vardı su vardır işlemci bellek ve konuşuyor ekran kartı işlemci ile konuşuyor Hatta o da konuşuyoruz görüntüler alınıyor veriler özellikler bana lazım oluyor Gelmiş 4 cihazı şöyle bir kafa...
  15. A

    parmak izi doldu bunun kirliliği ve alakası yok Evet

    kutu açılışında göstermiştim parmak izi okuyucu hızı Bu arada şunu söylemeden geçemeyeceğim yüz tanıma hızı çok iyi değil bazen sizi tanımıyor çok kullanılabilir bir özellik değil ama parmak izi okuyucu hızı Gerçekten güzel Şimdi sizin ile birlikte dokunacağım çekeceğim tekrar deneyelim elimi...
  16. A

    görüyorsunuz bilmiyorum Ama oldukça yeterli

    bir ekran parlaklığı var 14 gün raporunda da bahsetmiştim özellikle otomatik parlaklıkta müthiş bir geçişi var Ben daha önce Amoled ekranlı telefonlar kullandım bu aypiyes elsideki kadar sağlam bir parlaklık elde etmedim özellik de otomatik parlaklıkta sensörlerin çalışma hızına bakacak...
  17. A

    kadar sıkıntılı bir güncelleme olsa da cihazı güncellemek

    de fayda var cihazı güncelle denizde sadece sorunlar gelmiyor aynı zamanda avantajlar da geliyor mesela 12.05 ile birlikte Android'in güvenlik paketi de geldi Kasım ayına ait Siz Eğer güncelleme yapmazsanız cihazın çıktığı tarihte ki sana paketini kullanmak durumunda kalırsınız ve cihazınızda...
  18. A

    bunu değerlendirdiğimiz zaman böyle bir söz

    konusu olmuyor yani sizin kullanımınıza etkileyecek bir ağırlık söz konusu değil bildirim ışığı var mı bildirim ışığı var tam olarak bu noktada ancak sadece beyaz renk veriyor Amiral gemilerinde ki gibi 5-6 farklı renkte Bir bildirim ışığı ışığı beklemeyi sadece beyaz renkte Bir bildirim ışığı...
  19. A

    performansını Görem istiyoruz oyundan sonra

    görüşürüz Aşağıda Siz göreceksiniz Ben de cevaplayacağım arka kasada titreme var Evet bu titreme arkadaşlar değerli dostlar cihazın iki tane hoparlöründen dolayı orta tarafında bir boşluk var ses rezonansı dönüyor buna titreşen Ses dalgalarını daha yüksek bir tonajda dışarıya verebilmek için bu...
  20. A

    olursak bugün 1203 güncellemesi içinde çok ufak

    bir kısımda yaşanan kasma donma yavaşlama gibi problemler dışında başka bir problem yaşamadık çalıştıramadı ımız program yada oyun olmadı ve tam tam performansla çalıştığı söyleyebilirim cihazın 12.05 de başlayan ısınma sorununu ölçtük sizden gelenler kısmında bulabilirsiniz şimdi kamera kısmına...
Top